Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
    Колко тежи това желязо? Звучи невероятно.
    Около 200 гр. Участъкът със шестостена е около 100 мм.




    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:30.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Някой може ли да спомене цени на вентилатор за парно нови и втора ръка
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
        Някой може ли да спомене цени на вентилатор за парно нови и втора ръка
        http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=29&subcat=141

        Comment


        • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
          Някой може ли да спомене цени на вентилатор за парно нови и втора ръка
          Максимум 100лв втора ръка,аз съм взимал и за 60лв

          Comment


          • Миналата седмица си смених акумулатора,но днес нещо таблото взе да ми премигва и като видях отзад кабела на + беше хлабав,при опита да го стегна се счупи долната част на клемата на кабела.Оставих коллата да я сменят утре,ще трябва ли да обучавам ECU-то наново или не,защото колата сега работи перфектно на бензин.

            Comment


            • Нищо не би трябвало да и стане след тази манипулация.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Моята клема беше счупена надлъжно на две и не можеше да се стегне както трябва и се реших един ден да я сменям ... не знам акумулатора ми ли е странен стандарт някакъв но 2 клеми слагах и колкото и да ги стягах все си беше хлабава клемата и сутринта се ядосах днес и и завих една видийка и да видим дали ще има ефект.Нищо не ми се наложи да правя след стоенето цяла нощ без акумулатор ... освен кода на ics-а де.

                Comment


                • За ICS-а е ясно,с него нямам проблем,Любо да разбирам че ще си запази досегашните настроики на ECU-то такали?Защото си мисля че на момчето което ще я сменява ще му отнеме повече от 30 мин.а за ресет нали за толкова време се откача акумулатора.
                  П.С аз наскоро си търсих вентилатор за Капата(еднакви са с този на 166-та) и го намерх от колега във форума за 40 лева.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                    За ICS-а е ясно,с него нямам проблем,Любо да разбирам че ще си запази досегашните настроики на ECU-то такали?Защото си мисля че на момчето което ще я сменява ще му отнеме повече от 30 мин.а за ресет нали за толкова време се откача акумулатора.
                    П.С аз наскоро си търсих вентилатор за Капата(еднакви са с този на 166-та) и го намерх от колега във форума за 40 лева.
                    Не бой се! И за 24 часа да го откачиш, никакви настройки не трябва да се загубят по ECU-то.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Здравейте СПЕШНО търся човек от София със собствен превоз,който може да прави компютърна диагностика на Алфа Ромео кросвагон 4 и обстоен преглед на колата.Плануваната дата за оглед на 3 автомобила в София е 19.12.2013г. срещу заплащане от моя страна.Благодаря предварително
                      Last edited by Mirooo86; d.m.y г., 22:04.

                      Comment


                      • Някой да знае случайно на буксата на навигацията в багажника дали има някъде 12в след натискане на врътката за включване на ицс-а?Искам да го ползвам за ремоут за усилвателя.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                          Някой да знае случайно на буксата на навигацията в багажника дали има някъде 12в след натискане на врътката за включване на ицс-а?Искам да го ползвам за ремоут за усилвателя.
                          Пробвай на пин 2.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Клемата е сменена със абсолютно същата и всичко е ОК.

                            Comment


                            • Открих го аз, че е той ... поне докато мерих с мултицета и бягах да включвам и изключвам ицс-а...Тъпото беше като навързах всичко и усилвателя не тръгна.Веднага с едно мостче пуснах напрежение от плюса към ремоута и тръгна.Тогава измерих колко волта има на кабелчето иии 4-5 волта ?!? Не знам защо така се получи но го тествах доста пъти преди да сглобя всичко и си беше ок - 12в като включа ицс-а и като го спра след може би 5-10 секунди и спира.Но защо се получи така не знам?!? Стана студено и не ми се разглобяваше пак.Утре ще се занимавам пак с това та ако някой има предложения ще съм благодарен да ги сподели.
                              Вече изключително много ме е яд, че не си пуснах кабела от буксата за усилвател на ицс-а ами си лежах на ухото, че при навигацията ще има някоя жичка с 12в при включен ицс .
                              Буксата ми е разкачена от навигация ... не знам дали има значение за въпросното напрежение.
                              Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 20:25.

                              Comment


                              • Ползваш ли я тази навигация?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X